BUGGYRA SE CHYSTÁ OPĚT PŘEPSAT DĚJINY

A bude to tradičně velké a hodně rychlé. Možná dokonce nejrychlejší na světě. Je rovněž známo, že by se všechno mělo stihnout do začátku prázdnin. To je v této chvíli asi všechno…

BUGGYRA SE CHYSTÁ OPĚT PŘEPSAT DĚJINY

Hra o tisícíny…

Přestože management Buggyry, týmu s globální působností, uvalil na chystanou akci víceméně informační embargo, povolil majitel týmu, Martin Koloc menší nápovědu. Jak tomu bývá v motoristickém sportu zvykem, vedle pilota sehraje stěžejní roli technika. V tomto případě se bude jednat o nový závodní speciál, který doznal především zásluhou pražské společnosti Techsoft Engeneering s.r.o. ve srovnání s předchůdci revolučních změn. „Firemní inženýři protáhli auto větrným virtuálním tunelem a v maximální možné míře tak optimalizovali vnitřní i vnější aerodynamiku. Speciál se tak posunul do úplně jiných dimenzí,“ potvrdil závodní inženýr Robin Dolejš s tím, že rozhodovat budou tisíciny sekundy. Proto bude stále nepojmenovaná Buggyra disponovat doposud nevídaným výkonem. 

Naplno a ještě více…

Součástí akce bude i David Vršecký, který si tímto zpestří čekání na vlastní závodění. „V současné době děláme na pneumatikách, protože první část akce je o brutálním gripu, musíme přenést výkon motoru, který funguje v režimu naplno a ještě více na asfalt. Bude to totiž o tom, že co se na začátku ztratí, nepůjde dohnat. V takovém případě bude lepší ujet zbytek trasy ve volném tempu a zkusit to znova.  Zároveň je ale nutno brát v potaz omezenou životnost pneumatik.“ Podle dvojnásobného mistra starého kontinentu je možno dokonce uvažovat o překročení magické hranice 300 km/h. Stát by se tak mohlo necelých šestnáct let poté, co v Dubaji zajel doposud platný světový rychlostní rekord v jízdě závodním tahačem na letmý kilometr. „Tenkrát jsem vytáhl maximální rychlost na nějakých 294.2 km/h. Samozřejmě, že mě lákalo zkusit překročit, byť na sekundu, hranici 300 km/h. Jel jsem ale v autě, jaké nedal do té doby nikdo dohromady, cílem bylo dostat se přes průměr 280 km/h, což se rovnalo světovému rekordu. Po zapsání světového rychlostního maxima měla být na řadě třístovka, ale auto to nedalo. Letos by to mohlo být jiné.“

Chybí akce

Podle týmového manažera Jana Kalivody je jedním z důvodů akce i snaha patřičně tým nabudit. „Přes pětadvacet let jedou piloti, inženýři a mechanici v nějakém rytmu, najednou je červen a my za sebou nemáme jediný závod. Jasně, dělá se permanentně na autech, nevídaně testujeme spoustu závodních aut, ale chybí tomu akce, ve které půjde o více, než překonat nejrychlejší čas na kolo.“  

Další články

ACCR Czech Talent Team - Willi Race: Z Aragónu si odvážíme spoustu důležitých dat

ACCR Czech Talent Team - Willi Race: Z Aragónu si odvážíme spoustu důležitých dat

Paráda Charouz Racing System: Delétraz dojel v Mugellu třetí a druhý!

Paráda Charouz Racing System: Delétraz dojel v Mugellu třetí a druhý!

Finále F3 v Mugellu: Titul bere Piastri, z českého týmu nejlepší Staněk

Finále F3 v Mugellu: Titul bere Piastri, z českého týmu nejlepší Staněk

IDM Lausitzring – Frustrující závod pro WRP Wepol Racing

IDM Lausitzring – Frustrující závod pro WRP Wepol Racing

Instaforex Loprais Team testuje v Evropě a balí na Blízký východ

Instaforex Loprais Team testuje v Evropě a balí na Blízký východ

Petr Najman: Úspěšné Dymokury 2020

Petr Najman: Úspěšné Dymokury 2020

Grobnik pohostil další kolo MMČR SZM na závodních okruzích

Grobnik pohostil další kolo MMČR SZM na závodních okruzích

IDM na Sachsenringu byl pro WRP Wepol Racing závod jako na houpačce

IDM na Sachsenringu byl pro WRP Wepol Racing závod jako na houpačce

Gaslymu po senzačním triumfu v Monze volal prezident Macron a gratulovaly fotbalové hvězdy

Gaslymu po senzačním triumfu v Monze volal prezident Macron a gratulovaly fotbalové hvězdy

Go to the top
Tento web používá k poskytování služeb, zobrazení reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace