ESET Cup: U Pavlovce panuje s letošní sezonou spokojenost

Sergej Pavlovec je se svým letošním účinkováním v ESET Cupu spokojen. Ohledně budoucnosti zatím jasno nemá.

ESET Cup: U Pavlovce panuje s letošní sezonou spokojenost

Pilot stáje RTR Projects Sergej Pavlovec si v letošní sezoně ESET Cupu dojel pro titul sprintového šampiona třídy GT4. Vidět byl ale i ve vytrvalostním hodnocení zmíněné kategorie. Tam spolu se svým týmovým kolegou a šéfem v jedné osobě Tomášem Minibergerem ukořistil dva triumfy a v celkovém pořadí se umístil jako třetí. 

Pomyslný bronz mu ale vyneslo i celkové hodnocení GT vytrvalosti. Do něj ovšem nezískal body pouze díky svým výkonům za volantem KTM X-Bow GT4 týmu RTR Projects, ale také díky absolutnímu triumfu, kterého dosáhl spolu s Liborem Milotou v chorvatském Grobniku za volantem Mercedesu AMG GT3 stáje GT2 Motorsport. Co se týče ostatních hodnocení, v celkové klasifikaci GT i v konečném pořadí vytrvalosti GT3 skončil čtvrtý.

Po skončení sezony panuje u Pavlovce spokojenost: „Určitě jsem spokojen se svým umístěním jak ve třídě GT4, tak i v celkovém pořadí vytrvalosti. V obou případech jsem musel bojovat do posledního závodu. KTM X-Bow GT4 fungovalo celou sezonu na jedničku a tým RTR Projects odvedl jako vždy skvělou práci, za což jim mockrát děkuji,“ uvedl v rozhovoru pro oficiální stránky ESET Cupu.

Řeč přišla i na nejlepší a nejhorší momenty uplynulého ročníku: „Moc se mi líbil poslední závod (poslední sprintový závod – pozn. red.) na vodě v Maďarsku, kde se mi podařilo předjet i několik aut třídy GT3 (celkově dojel Pavlovec v tomto závodě pátý – pozn. red.).

Na nic zlého si nevzpomínám. Těžké, ale zároveň motivující byly souboje s auty vyšších tříd, která se často motala mezi mnou a mým hlavním soupeřem (Ferencem Ficzou – pozn. red.). Třeba na Slovensku mi neumožnily férový souboj s Ferencem. Beru to ale jako zkušenost, která se určitě bude hodit v dalších závodech,“ říká.

Co se týče sezony 2021, zatím Pavlovec přesně neví, jak bude jeho program vypadat. Variant, které přicházejí v úvahu, je ale více.

„Plány pro sezonu 2021 se teprve řeší. RTR Projects jako jeden z prvních týmů dostane dlouho očekávanou novinku KTM X-Bow GTX, která by rychlostně měla být na úrovni současných aut třídy GT3. Já se stejně jako ostatní jezdci našeho týmu na toto auto strašně těším a rád bych si ho vyzkoušel v jakékoli sérii, která poskytne dostatek konkurence. Ve hře jsou i ADAC GT4 Germany nebo GT Open s Liborem Milotou a jeho Mercedesem AMG GT3,“ dodává.

Autorem článku je Dušan Bouzek

Foto: Facebook

Další články

Martin Prokop bude na Rallye Dakar 2021 závodit barvách BENZINA ORLEN Teamu

Martin Prokop bude na Rallye Dakar 2021 závodit barvách BENZINA ORLEN Teamu

Macík před Dakarem: V rychlejším závoďáku jsem nejel

Macík před Dakarem: V rychlejším závoďáku jsem nejel

Pekař je trojnásobným šampionem Clio Cupu Central Europ

Pekař je trojnásobným šampionem Clio Cupu Central Europ

Vendée Globe: Thomson znovu ve hře

Vendée Globe: Thomson znovu ve hře

Roučková má za sebou ojedinělou sezónu. Byla úspěšná

Roučková má za sebou ojedinělou sezónu. Byla úspěšná

Evropští windsurfaři budou bojovat o poslední místa na olympiádu

Evropští windsurfaři budou bojovat o poslední místa na olympiádu

Sezona MotoGP skončila suverénním domácím triumfem Oliveiry

Sezona MotoGP skončila suverénním domácím triumfem Oliveiry

Aliyyah a Yasmeen Kolocovy zahájily přípravu na Rallye Dakar

Aliyyah a Yasmeen Kolocovy zahájily přípravu na Rallye Dakar

MotoGP: Mir se stal novým šampionem

MotoGP: Mir se stal novým šampionem

Go to the top
Tento web používá k poskytování služeb, zobrazení reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace